Termeni si conditii

1. Scopul Termenilor și Condițiilor, Contact

1.1. Scopul Termenilor și Condițiilor

Prezentele Termeni și Condiții se aplică tuturor tranzacțiilor efectuate între KLENACOM SRL, cu sediul în Sfântu Gheorghe, str. Nicolae Iorga nr.14, bl.13, sc.A, ap.11, jud. Covasna, cod de identificare fiscală (CUI) RO51839350, denumită în continuare „Vânzător” sau „impulz.ro”, și Client/Utilizator, în versiunea valabilă la data efectuării unei comenzi în magazinul online www.impulz.ro.

1.2. Contact

Ne poți contacta astfel:

  • Prin poștă: KLENACOM SRL, str. Nicolae Iorga nr.14, bl.13, sc.A, ap.11, Sfântu Gheorghe, jud. Covasna, România
  • E-mail: support@impulz.ro
  • Telefon: 0729 598 842

Program de lucru: Luni – Vineri, 10:00 – 17:00 (exceptând sărbătorile legale).

2. Reguli generale pentru folosirea magazinului online

2.1. Magazinul online poate fi utilizat doar de persoane cu vârsta de peste 18 ani.

2.2. Persoanele sub 18 ani pot folosi site-ul doar cu acordul părinților sau al tutorelui legal.

2.3. Produsele se comercializează exclusiv în cantități potrivite pentru uz personal.

2.4. Prin înregistrarea pe site, Clientul își exprimă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Politicii de Confidențialitate.

2.5. Limba contractului este româna.

3. Prelucrarea datelor cu caracter personal

3.1. Prelucrarea datelor personale se face în conformitate cu legislația în vigoare și cu Politica de Confidențialitate a magazinului online.

3.2. Lipsa consimțământului pentru prelucrarea datelor personale face imposibilă crearea unui cont și utilizarea site-ului.

3.3. Te poți abona sau dezabona oricând de la comunicările comerciale (newslettere, oferte etc.).

4. Comenzi

Comenzile se plasează exclusiv pe site-ul www.impulz.ro.

4.1. Produsele sunt afișate cu informații privind prețul, culoarea, mărimea și materialele.

4.2. Pentru a comanda, selectează produsul dorit, dimensiunea, culoarea și cantitatea, apoi adaugă-l în coș.

4.3. Comanda devine fermă în momentul finalizării procesului de checkout și confirmării acesteia.

4.4. După plasarea comenzii, vei primi un e-mail de confirmare. Confirmarea expedierii constituie încheierea contractului de vânzare.

5. Metode de plată

Metodele de plată disponibile sunt:

  • Numerar la livrare (ramburs).
  • Plată online cu cardul (Visa/MasterCard) prin procesator securizat.

Nu solicităm niciodată efectuarea plății în conturi bancare transmise prin e-mail. În cazul unor astfel de mesaje, redirecționează-le la support@impulz.ro.

6. Livrare

6.1. Livrarea se efectuează exclusiv pe teritoriul României.

6.2. Serviciul de livrare este asigurat prin Sameday.

6.3. Termenul estimat de livrare este de 5–7 zile lucrătoare din momentul confirmării expedierii.

6.4. Costul livrării:

Gratuit pentru comenzile de peste 200 lei.

6.5. Comenzile se livrează la adresa specificată de client. Clientul este responsabil pentru corectitudinea datelor introduse.

7. Prețuri

7.1. Toate prețurile sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.

7.2. Costurile de transport sunt afișate separat înainte de finalizarea comenzii.

7.3. Prețurile pot fi modificate oricând, fără notificare prealabilă, dar nu se aplică retroactiv comenzilor deja confirmate.

8. Dreptul de retragere (Retur)

8.1. Conform O.U.G. nr. 34/2014, clientul are dreptul să se retragă din contract fără a preciza motivul, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

8.2. Pentru exercitarea dreptului de retragere, clientul trebuie să completeze formularul de retur disponibil în contul său de pe site.

8.3. Produsele trebuie returnate în stare corespunzătoare, nefolosite, nepurtate (cu excepția probării), curate, cu etichetele intacte și în ambalajul original.

8.4. Nu se acceptă retururi în magazin fizic.

8.5. Rambursarea sumelor plătite se va face în termen de cel mult 14 zile de la confirmarea acceptării returului, în contul bancar indicat de client.

8.6. Costul transportului pentru retur este suportat de client.

Descarcă formular de retur: aici

9. Garanția produselor

9.1. Produsele comercializate prin impulz.ro sunt noi și beneficiază de garanția legală de conformitate de 2 ani.

9.2. Pentru sesizarea unui defect de fabricație, trimite un e-mail la support@impulz.ro, specificând numărul comenzii și o scurtă descriere a problemei.

9.3. Produsele returnate pentru verificare vor fi analizate în termen de 14 zile lucrătoare, iar clientul va fi informat prin e-mail asupra rezultatului.

10. Răspundere

impulz.ro (KLENACOM SRL) nu răspunde pentru erori tehnice, atacuri cibernetice, viruși informatici, pierderi de date sau alte evenimente independente de voința sa.

Clientul este responsabil pentru păstrarea confidențialității datelor de autentificare și pentru corectitudinea datelor introduse în cont.

11. Transferul proprietății

Proprietatea asupra produselor se transferă clientului la momentul plății integrale și al livrării acestora.

12. Drepturi de autor și proprietate intelectuală

Întreg conținutul site-ului www.impulz.ro – imagini, texte, logo-uri, design, elemente grafice – este proprietatea KLENACOM SRL și este protejat de legislația privind drepturile de autor.

Este interzisă copierea, distribuirea sau utilizarea conținutului fără acordul scris al KLENACOM SRL.

13. Legea aplicabilă și jurisdicția

Relațiile contractuale dintre Vânzător și Client sunt guvernate de legea română.

Orice litigiu va fi soluționat de instanțele competente din județul Covasna.

14. Opinii și recenzii

14.1. Clienții impulz.ro pot publica recenzii despre produsele achiziționate.

14.2. Recenziile pot fi însoțite de fotografii, cu condiția ca autorul să dețină drepturile de autor și consimțământul persoanelor fotografiate.

14.3. Nu vor fi publicate recenzii care conțin limbaj ofensator, conținut vulgar, date personale sau materiale protejate de alte drepturi.

14.4. impulz.ro își rezervă dreptul de a elimina orice opinie care încalcă aceste reguli.

15. Modificări ale Termenilor și Condițiilor

KLENACOM SRL își rezervă dreptul de a modifica unilateral acești Termeni și Condiții pentru a reflecta modificări legislative sau tehnice. Versiunea actualizată este disponibilă pe www.impulz.ro.

16. Transparență și soluționarea litigiilor

impulz.ro nu percepe taxe sau comisioane ascunse. Toate costurile aferente produselor, livrării și plății sunt afișate clar înainte de finalizarea comenzii. Clientul este informat complet înainte de încheierea contractului.

În cazul unor neînțelegeri între client și comerciant, clientul are dreptul de a apela la metode alternative de soluționare a litigiilor (SAL). De asemenea, clientul poate utiliza platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL), disponibilă la adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Pentru reclamații și sesizări, consumatorii se pot adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), la adresa www.anpc.ro.